Followers

Monday, February 1, 2016

JANGAN SALAHKAN WANITA JIKA LELAKI SUKAR CARI JODOH







Telah dikatakan yang wanita akan lebih tertarik kepada lelaki kerana baunya berbanding dengan gayanya.


Ini kerana The Sciense of Attraction ada kaitannya dengan bau; ini adalah perkara pertama yang dirasai apabila bertemu lawan jantinanya. Bila bercakap tentang wanita tertarik kepada lelaki, bau lelaki tersebut adalah antara sebab wanita “tersangkut”. Oleh kerana lelaki berpeluh 50% lebih banyak dari wanita, adalah seelok-eloknya lelaki berbau “bagus” (boleh ke guna perkataan ini?) untuk menarik perhatian pasangan.


Perfume dan cologne adalah dua perkara yang berbeza tetapi mempunyai tujuan yang sama. Adalah tidak benar lelaki lebih sesuai memakai cologne berbanding perfume kerana ianya bergantung kepada body chemistry dan bagaimana ia bertindak balas dengan wangian. Ada beberapa cologne yang ada perkataan “sport” dan ini adalah contoh dimana perfume atau cologne itu dicipta untuk lelaki yang masih mahu berbau “bagus” semasa mereka bersenam atau mereka yang kuat berpeluh.
Berbau “bagus’ adalah satu keperluan, lebih-lebih lagi bagi mereka yang mahu mencari pasangan yang sesuai. Jadi bila bercakap tentang mencari perfume yang mempunyai bau yang terbaik, lelaki kadangkala sanggup membayar harga yang tinggi.


Mengapa perlu bayar mahal sedangkan banyak produk yang berkualiti tinggi boleh didapati dengan harga mampu milik.


-----------------------------------------------------------------------------------
RM45.00 bagi 30ml Perfume jenama ANTARABANGSA harga yang menarik bukan? 12 jam tahan lebih lama (Eau de perfume inspired by)
-----------------------------------------------------------------------------------


SEBELUM ISU BAU BADAN TERUS MENYEBABKAN ANDA KEKAL MEMBUJANG. HAPUSKAN DENGAN...


HIZASHA exclusive perfume.dijamin kekal lebih lama dan boleh dibawa solat.


Aisya Sofea
Founder HIZASHA exclusive perfume

0133522577


No comments:

Post a Comment

Will reply your comment soonest possible =)